tirsdag den 2. september 2014

Åben have 14. sep 2014

Der er stort græstema i havemagasinet 'Haven' som lander i postkassen i disse dage. Temaet er skrevet af Marian Haugaard Steffensen, mens jeg har stået for fotos og informationer om græsserne. Vi håber, at temaet kan inspirere andre til at plante græsser i haven. 

Hvis du skulle få lyst til at se haven og alle græsserne i virkeligheden holder jeg åben have søndag d. 14. september 2014 kl. 11 - 16. Adressen er Nymarksvej 32, 4683 Rønnede. Der er gratis entre og alle er velkommen :-)

'Velkommen på forsiden' :-). Haven ved Tidens Stauder Design

6 kommentarer:

  1. Jeg har netop læst artiklen idag og slugt billederne, men jeg kan desværre ikke komme d. 14/9. Jeg ser frem til næste gang du åbner:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth. Du skal være velkommen en anden gang :-). 14 september bliver nok sidste gang i år, men så til næste år......så er jeg også kommet længere med planteprojekterne :-)

      Slet
  2. Jeg vil gøre alt for at komme! Til min store ærgrelse kunne jeg desværre ikke de to andre gange, du havde åben have i år, så nu får jeg muligheden, og jeg glæder mig meget til at se alle dine græsser. Jeg har selv en del græsser i haven.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne. Ja, jeg kiggede lige på din blog. Du ser ud til at have gang i et spændende anlæg og græsserne gør sig altid godt på denne årstid. Hvis du kommer så hiv fat i mig, Susanne. Håber vi ses :-)

      Slet
  3. Den er så fin den lille haveplan du har lavet til HAVEN, jeg må altså "komme til" at grave mig et bed i græsplænen...... hvem gider også en græsplæne.... hører du manden min!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sussi. Tak. Haveplanen er inspireret af hjørnet på mit store bed, hvor de rigtig høje baggrundsplanter er undladt. Hvis du kan huske bedet, så står buksbommen lige når man kommer ind i det store rum.......... Græsplænen er i hvert fald mere arbejdskrævende end bedet...så...

      Slet